Početna Vijesti Najave Zanimljivosti Connect Arena Vlogovi Kolumne Intervjui Recenzije Kontakt O Nama
Obavili smo intervju sa momcima iz Banjalučke programerske kuće LoveBack

Obavili smo intervju sa momcima iz Banjalučke programerske kuće LoveBack


Ovih dana bili smo svjedoci širokog dijapazona gaming vijesti na GameGround portalu, gdje smo bili prilično ažurni o novostima iz svijeta ove branše, gdje smo vas redovno obavještavali o svemu što je bilo aktuelno.

U sklopu današnjeg intervjua, upoznati ćemo se sa Radetom Mrđenom, vlasnikom programerske kuće LoveBack, sa sjedištem u Banjoj Luci, gdje već nekoliko godina osnivač LoveBack firme gospodin Mrđen, zajedno sa svojim timom uveliko radi na novim projektima. GameGround redakcija je povodom toga odlučila da porazgovara sa ovim mladim talentovanim ljudima, gdje smo saznali njihove ambicije u sverama kojim se bave.

Možete li nam nešto više reći o nazivu firme LoveBack, zašto ste baš to ime za naziv firme odabrali ?

Inspiracija je nastala iz CashBack platforme, za koju sam neko vrijeme radio. Upoznao sam svijet mrežnog marketinga i načina kako loyality softver funkcionise, ali sam poželio da on bude mnogo bolji i senzibilniji prema zajednici i ljudima. Osmislio sam sličan softver koji bi primarno postojao da pomaže ljudima kroz kupovine i zato bi nosio ime LoveBack. Medjutim za takvu stvar treba mnogo novca, za koji se nadam da cemo uskoro zaraditi, da možemo implementirati LoveBack platformu. :)

Recite nam koje je znanje potrebno da bi se jedna ozbiljna igra za određenu igraću platformu napravila, da li je samo potrbeno određeno znanje programskog jezika ili postoji još nekoliko finesa koje su krucijalne u stvaranju neke određene igre ?

Sto se mene tiče lično, ja ne posjedujem znanja iz potrebnih oblasti, ali posjedujem svijest o industriji i mogucnostima koje pruza. Ideja plus spremnost da se posvetite i stavite sve u Božije ruke ima moć da privuče prave ljude u tim. Tako da moj tim posjeduje potrebna znanja.

Morate imati grafičkog dizajnera, programera. Ali posebno bih naglasio kreativnost i timski rad, jer su to stvari koje oblikuju ideju u pravi proizvod.

Koliko igara je vaš tim LoveBack izbacio na tržište ?

Trenutno jednu, testno. Imamo još jednu skoro gotovu koja nas je i okupila i smatramo da će biti veoma uspješna jer ima sve elemente koji su potrebni. Spremamo se za toplo ljeto, jer ćemo ako Bog da izbaciti tri igre u tome peiodu.

Da li radite na nekom novom projektu ?

Da, to je igra koju smo idejno prezentovali na BBI takmičenju. To vise nije klasicča igra, jer je ideja u medjuvremenu evoluirala u jedan veći sistem koji će donositi benifit i igraču i samoj BiH, kao i privrednim subjektima, prvenstveno iz oblasti turizma.

U kratkom razgovoru za pripremu ovog intervjua, kazali ste da ste prisustvovali takmičenju Kije koje je organizovala BBI banka. Možete li nam nešto više reći o toj manifestaciji, jeste li zadovoljni vašim predstavljanjem, šta  za vas znači ta vrsta promocije ?

Veoma korisno iskustvo. Ovom prilikom bih se želio jos jednom zahvaliti BBI banci i ostalim partnerima jer prije svega spajaju mlade produktivne ljude sa idejama, a to u ovome vremenu, ambijentu i okolnostima mnogo znači. Manifestacija je već tradicionalna i preporučio bi svima koji žele da razvijaju sopstveni biznis, imaju dobre ideje, da se prijave, sigurno će im otvoriti neka vrata.

Da li je vaš tim pored razvoja igara, osposobljen da radi na nekim drugim aplikacijama za prijenosne platforme, konkretno mislim na iOS & Andorid sisteme ?

Jeste, posjeduju znanja iz kreiranjai održavanja loyaliy sistema, izrade aplikacija.

Moram napomenuti da u sklopu kancelarije imamo i muzički studio i da možemo raditi sve vrste marketinških kampanja, audio i video snimanja, kao i digitalnog marketinga.

Na kojim se platformam mogu skinuti vaše igre, te za kakvu su publikunamjenjeni ?

Za sada smo testirali Android okruženje, ali ce sve igre kada budu izlazile biti spremne i za iOS platformu.

 Za kraj ovog intervjua imate li vi ili neko iz vašeg tima nešto posebno dodati a da nije spomenuto ? 

Planiramo do kraja godine širiti ekipu, dati šansu mladim ljudima koji bi zajedno sa nama bili dio veće vizije.