Upoznajte se sa Cyberpunk 2077 kampanjom

Night City Wire: Episode 2 je naziv novog gameplay trailera, koji je u nekih 25. minuta prikazao sve što se moglo prikazati kada je ova sjajna nadolazeća igra u pitanju. Već na početku trailera  imati ćete opciju da birate tri načina igranja cijelokupne kampanje. NOMAD, STREET KID, te CORPO.

NOMAD mod je neka vrsta lojalnosti prema klanovima sa kojima budete sarađivali, tu ćete morati steći jedan ogroman kredibilitet, legitimitet, autritet koji se neće moći kupiti nikakvim novčani iznosom. A to ćete vremenom steći kako budete riješavali misije u samoj igri. STREET KID mod biti će mod u kojem ćete biti dobri sa ulicom, tj raznoraznim kvartovskim bandama, skitnicama, pljačkašima, diktatorima režima, gdje će vam svi oni biti saveznik i vaše oči na leđima ukoliko vas neko pokuša prevariti ili eliminisati sa lica zemlje.

Treći mod rezervisan je za CORPORATE mod gdje ćete zahvaljujući vašim korporacijama sa kojima budete sarađivali upravljati cijelokupnim političkim, društvenim, ekonomskim sistemom same igre, što zvuči dosta primamljivo i vjerujem da će se ovaj mod vjerovatno jako sporo u početku razvijati, iz razloga što bi mogao biti i ključni faktor igre, te zbog razloga što će ovaj mod ukoliko budete pravilno donosili odluke biti i jedan od najizazovnijih u samoj kampanji .Ono što je poljski studio naglasio kako i u ovom traileru tako i u prethodnim je tkz. netrunner hack mod, koji će nam omogućiti uspiješno hakiranjeneprijatelje, njihove baze, te raznorazne tehničko tehnološke ređaje, oružja itd i tako bliže.

Naravno za one koji ne znaju, Cyberpunk 2077 će pokretati RedEngine 4 grafički engin koji zaista izgleda spektakularno, posebno me engin dojmio na tim prostranstvima gdje prolazite pored tih tkz. Night City landspace Badlans okruženja koje nikog neće ostaviti ravnodušnim. Jedan od ključnih ljudi iz jednog od djelova sektora za razvoj Cyberpunk 2077 naslova Phillip je sa strašću baš govorio o tome, i to možete naći negdje oko 7.min same prezentacije videa.

Za kraj ćemo naglasiti i to da je istoimeni naslov bio odgođen nekoliko puta, kako zbog korone, tako i zbog poliranja i dorade samog engina i animacija, te je novi i ja se nadam posljednji datum i okvirni, te bi igra trebala izaći 17.11.20 za platforme aktuelnih te novih nadolazećih generacija.