Upoznajte se sa Astrotale Gamesom: Mladim developerima iz BiH

Official web site: Astrotale-games

Nakon prvog intervjua kojeg je naš kolumnista Nino Romić objavio sa Harisom Mujkićem, gdje smo se upoznali sa njegovim projektom ALT BOSNIA za PS Vita platformu. Na red je došao još jedan mladi tim iz Sarajeva, s kojima smo uspijeli ostvariti kontakt prije nekoliko dana, te smo vrlo brzo obavili jedan kratki intervju, kako bi vas upoznali sa igrama koje Astrotale Games raspolaže, kao i o novim projektima koji tek trebaju ugledati svjetlo dana.

Za sami početak recite nam kako se razvijala ljubav prema Gaming Inustriji, zašto baš naziv studia Astrotale Games ?

Još od ranog djetinjstva nas je vezala ljubav prema gamingu, te se tada i rodila ta želja da jednoga dana drugi igraju naše igre. Vremenom smo se upoznavali sa procesom kreiranja igara te smo sebe zamišljali kao developere. Naše iskustvo i znanje je postajalo veće te su naši projekti bili sve ozbiljniji i profesionalniji. Krajem 2019.godine je Astrotale Games formiran i timu su se pridružili talentovani momci iz Sarajeva koji su i danas dio Astrotale Gamesa. Što se tiče imena,zbog zajedničke simpatije prema svemiru je došlo do opcije da ime tima bude povezano sa tim. Došli smo na ideju da se tim nazove Astrotale jer kroz naše projekte želimo da kreiramo priče koje će drugima biti primjer i putokaz do zvijezda tj.do uspjeha.

Sa koliko članova vaš tim raspolaže ?

Što se tiče zaduženja i pozicija u našem timu,sama ideja za svaki projekat koji Astrotale radi počinje od glavne karike i osnivača našeg tima Armina Subašića (Lead Developer) koji naše igre pretvara u 3D svijet i pomaže da naša zamisao postane dio 3D svijeta finalnog produkta. Za sve što ima veze sa programiranjem je zadužen glavni programer našeg tima Muhamed Bećirović (Senior Programmer) koji daje život ranim prototipima i omogućava da naše ideje postanu realnost. Za kreiranje priče koja oblikuje svijet naših igara i sami osjećaj igre je zadužen naš Faris Jusubašić (Story Artist & Junior Project Manager).

Trenutno u našem timu su otvorene pozicije za sve mlade ljude koji se žele baviti izradom igara, a imaju kvalitet i spremni su na isključivo timski rad. Svi zainteresovani nam se mogu javiti na [email protected]!

Recite nam nešto više o vašim završenim projektima ?

U proteklom periodu smo izbacili dvije mobile igre hyper-casual žanra za Android operativni sistem,a to su Sparkling Sky i Gigycube. Obje igre smo sami plasirali na Google Play platformu. Što se tiče naše posljednje igre koju smo kreirali,a to je Gigycube, igra se odvija na nasumično generisanim levelima koje igrač treba da riješi.Prototip igre je kreiran nakon dva dana dok je finaliziranje i plasiranje trajalo oko dva mjeseca.Nakon plasiranja na Google Play,dočekalo nas je mnogo pozitivnih komentara i reakcija kako iz Bosne i Hercegovine tako i iz svijeta te smo na platformi ostvarili ocjenu 4.9 od 5.0.

Kakav je bio odziv odnosno feedback publike za Sparkling Sky igru ?

Sparkling Sky je naš prvi ozbiljniji projekat i mnogo truda i rada se uložilo u isti. Pošto je to bio sami početak današnjeg Astrotale Gamesa naša očekivanja nisu bila baš visoka,ali nadali smo se solidnom uspjehu. Kada je igra objavljena na platformu,možemo reći da smo iznenadili sami sebe jer je igra bila #1 u trendingu za hyper-casual kategoriju na prostoru Bosne i Hercegovine.

Koji su vaši budući planovi, da li planirate razvijati nešto novo za tržište najpopularnijih igraćih platformi današnjice poput: PlayStation-a, Xbox-a ili PC platformi ?

Trenutno kreiramo naš najveći projekat do sada koji se razvija za PC i konzole. Ime projekta je Nesya i riječ je o story-puzzle driven igri sa psihološkim elementima prezentiranim na unikatan način.Svi koji žele znati nešto više o Nesyi nas mogu kontaktirati putem našeg web sajta. Osim Nesye,radimo na razvijanju platforme za developere te sarađujemo sa jednim mobile gigantom na par projekata.

Koji će grafički engin biti implementiran u vaš novi projekat za PC platformu ?

Nesya se kreira u Unity engine-u,ali postoji mogućnost da ćemo u budućnosti preći na custom engine koji je trenutno u izradi.

Koliko je pandemija Korona virusa uticala na vaš utabani put prema radu na projektima, da li je bilo nekih oscilacija (prepreka) ?

Pandemija Korona virusa je definitivno promijenila tok života u nekom drugom smjeru. Samim tim je i game development scena postala malo drugačija i način rada i djelovanja se promjenio. Mi možemo reći da nam je ova situacija u jednu ruku i pomogla jer smo dobili više vremena i prostora za rad i razvoj novih projekata. Pandemija nam je dala mogućnost da budemo otkriveni u svijetu.Prepreke su sastavni dio ovog zanimanja i ne treba očekivati da će sve ići onako kako je i planirano, ali svaka prepreka vas čini jačim i odgovornijim u neku ruku. Srećom, nismo imali većih prepreka i trenutno u punoj snazi razvijamo nove projekte.

Koliko je važno da Gaming novinarstvo u BiH u narednom periodu stasa, smatrate li da bi vam to olakšalo komunikaciju sa drugim developerima u regionu ?

Smatramo da je gaming novinarstvo od velike važnosti i sigurno da je njegova uloga veoma bitna kako za publiku tako i za developere. Mislimo da će se gaming novinarstvo razvijati uporedno sa gaming industrijom, te je sigurno da će to na mnogim poljima poboljšati mnoge stvari. Komunikacija je jedna od ključnih stvari u saradnji između timova te bi zasigurno razvijanje gaming novinarstva dalo veliki doprinos tome.

Imate li neku poruku za kraj, za neke buduće mlade developere koji tek sada treba da stasaju u svijetu igraće industrije ??

Naša poruka za sve buduće developere je da nikada ne odustaju od svojih snova i da je sve moguće ukoliko se u to uloži trud. Svaki minut uloženog truda će se isplatiti ako dovoljno jako vjerujete.Želimo ovom prilikom da se zahvalimo GameGroundu na gostoprimstvu i drago nam je da imamo priliku predstaviti naš rad na vašem portalu. Pozdrav od Astrotale Gamesa!